Vaiana. Skarb oceanu (2016)
Z Vaianą przez lądy i oceany — lekcja powtórzeniowa z przyrody Artur Gryz Cele lekcji Uczeń: — definiuje i utrwala pojęcia: kontynent, morze, ocean, równik, zwrotnik; — powtarza i utrwala
Z Vaianą przez lądy i oceany — lekcja powtórzeniowa z przyrody Artur Gryz Cele lekcji Uczeń: — definiuje i utrwala pojęcia: kontynent, morze, ocean, równik, zwrotnik; — powtarza i utrwala
Analiza głównych bohaterów, fabuły oraz kontekstu filmu ,,Polowanie na króliki” Katarzyna Szczepańska, Anna Kupiec, Joanna Majnusz Cele lekcji Po lekcji uczeń powinien: • znać fabułę filmu; • rozumieć kwestie poruszone
Twój własny świat dzikich stworów Marta Jakubek, Marta Michniewicz, Adam Chmielowiec Cele lekcji Podczas zajęć uczeń powinien: • poznać terminologię związaną z filmografią i literaturą dziecięcą • dokonać analizy filmu, w szczególności pod
Dorastanie, bunt, poszukiwanie prawdy i tożsamości, wolność, społeczeństwo, natura, samotność... Agnieszka Cłapka, Anna Laskownicka Cele lekcji • streszczenie fabuły filmu; • dzielenie się z innymi swoją opinią i odczuciami dotyczącymi filmu; •
Mityczny obraz świata w filmie Kamila Polaka "Świteź" Jolanta Wróblewska Liceum Ogólnokształcące nr I we Wrocławiu Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Przybliżenie uczniom pojęcia mitu, zwłaszcza mitu kresowego, mityzacji i
Młodzi odkrywcy, czyli jak korzystać z wiedzy na wakacjach Ewa Warmuz-Warmuzińska Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Rozwijanie wiedzy z zakresu historii oraz poszerzanie świadomości adresatów zajęć odnośnie możliwościach wykorzystania wiedzy teoretycznej
Krudowie — przodkowie ludzi czy już ludzie? Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Cele lekcji: zapoznanie ucznia z pojęciami: paleolit, neolit, kultura, gatunek, ewolucja, homonid, homo habilis,
The croods and the de velopeds or the things we used to do but we don’t anymore Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Cele lekcji: kształtowanie
Pielgrzymka – ucieczka przed sobą czy powrót do swego wnętrza? Rozważania zainspirowane filmem „Droga życia” w reż. Emilio Esteveza Grażyna Rybicka Zespół Szkół nr 3 w Płocku, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia
W kręgu podróży i przygody – na postawie powieści Henryka Sienkiewicza oraz filmu „W pustyni i w puszczy” Jadwiga Mostowska Cele lekcji cel ogólny: poznanie literackich oraz filmowych konwencji i motywów