Wielkie nadzieje (2012)
Od chaty kowala na bagnach do londyńskich salonów… czyli historia Pipa, który miał nadzieje na… wielkie nadzieje (film Mike Newella Wielkie nadzieje) Agnieszka Grzegórzek-Zając Zespół Szkół Publicznych w Woli Rzędzińskiej
Od chaty kowala na bagnach do londyńskich salonów… czyli historia Pipa, który miał nadzieje na… wielkie nadzieje (film Mike Newella Wielkie nadzieje) Agnieszka Grzegórzek-Zając Zespół Szkół Publicznych w Woli Rzędzińskiej
Marzenia się spełniają – o filmie Katarzyny Adamik "Boisko bezdomnych" Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji uczniowie: analizują i interpretują wybrane elementy filmu opowiadają o
Chopin i jego muzyka w polskim filmie dokumentalnym XX wieku Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Uczeń: wyjaśnia pojęcie film dokumentalny wskazuje różnice między różnymi
Czy Walt Disney mógłby nakręcić „Legendy sowiego królestwa”? Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej w Pałacu Młodzieży w Łodzi Cele lekcji Uczeń: analizuje i odbiera dzieło filmowe w sposób świadomy
Kino dokumentalne – wierny zapis rzeczywistości czy nacechowana subiektywizmem wypowiedź artystyczna? Danuta Górecka ŁCDNiKP Adresat zajęć: Uczniowie szkoły podstawowej (kl.7-8) i ponadpodstawowej. Rodzaj zajęć: język polski, koło filmowe, wiedza o
Czy zakochanie się w marzeniu może być niebezpieczne? O mądrym wyborze życiowego partnera na podstawie „O północy w Paryżu” Magdalena Rychlak XXIV Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Krakowie
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma, czyli o poszukiwaniu „Złotego wieku” w filmie Woody’ego Allena „O północy w Paryżu”. Modernizm jako sposób na życie Magdalena Rychlak XXIV Liceum Ogólnokształcące im. Jana
„To niesamowite miasto. Nie znajdziesz takiego drugiego na całym świecie”. Paryż jako jeden z głównych bohaterów filmu Woody’ego Allena Magdalena Rychlak XXIV Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Krakowie
„Sherlock Holmes” – XIX-wieczny kryminał czy nowoczesne kino akcji Izabela Bucka Cele lekcji Uczeń: zapoznaje się z przykładem kinematografii światowej zapoznaje się z gatunkami filmowymi (kryminał, thriller) kształtuje umiejętność analizy
„Jąkający się mają więcej czasu na zastanowienie się, co chcą powiedzieć”… jak zostać Królem i przestać się jąkać…[1] Mariusz Widawski gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: interpretuje dzieło