Strona główna-przygodowy

Piraci z Karaibów (2003-2011)

2017-05-29T22:51:33+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Piraci z Karaibów – fantastyka, prawda i fikcja Ewa Kanownik Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje znaczenie terminów: fakt historyczny, fikcja, fantastyka doskonali umiejętność

Piraci z Karaibów (2003-2011)

2017-05-29T22:51:41+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Kto chciał być piratem i dlaczego? Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje podstawowe informacje dotyczące historii Europy Zachodniej w XVII wieku rozwija umiejętność odczytywania tabel,

Bitwa pod Wiedniem (2012)

2017-05-29T23:15:01+02:00środa, 17 maja 2017|

Sarmatyzm i obyczaje sarmackie. Zajęcia z wykorzystaniem filmu „Bitwa pod Wiedniem”   Maciej Dowgiel Cele lekcji Uczeń: rozumie pojęcie sarmatyzm i umie wskazać jego charakterystyczne cechy definiuje i utrwala pojęcia:

Merida Waleczna (2012)

2020-05-08T16:42:52+02:00środa, 17 maja 2017|

„Wszystko po szkocku”. Historia, tradycja i legendy szkockie w filmie „Merida Waleczna” („Brave”) Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje

Kot w butach (2011)

2017-05-29T23:17:48+02:00środa, 17 maja 2017|

“Let it by all and sundry foreign nations be known that poles have fairy tales and legends of their own” Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji

Hugo i jego wynalazek (2011)

2020-05-14T13:55:11+02:00środa, 17 maja 2017|

Kino jako cudowna maszyneria – Hugo i jego wynalazek (2011) Martina Scorsese Justyna Budzik Adresat zajęć: Uczniowie szkoły podstawowej (kl. 7-8) Rodzaj zająć: język polski, koło filmowe Cele lekcji: rozwijanie

Pokaż więcej