Słoneczna aleja (1999)

2017-05-29T22:08:27+02:00czwartek, 18 maja 2017|

"Był kiedyś kraj, w którym żyłem…" Jedna ulica, dwa światy w filmie "Słoneczna aleja" l. Hausmanna Justyna Całczyńska Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie Cele lekcji Cel ogólny:

Krudowie (2013)

2017-05-29T22:09:15+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Krudowie — przodkowie ludzi czy już ludzie? Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Cele lekcji: zapoznanie ucznia z pojęciami: paleolit, neolit, kultura, gatunek, ewolucja, homonid, homo habilis,

Krudowie (2013)

2017-05-29T22:09:26+02:00czwartek, 18 maja 2017|

The croods and the de velopeds or the things we used to do but we don’t anymore Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Cele lekcji: kształtowanie

Mikołajek (2009)

2017-05-18T17:47:37+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Od charakterystyki indywidualnej do charakterystyki zbiorowej – „Mikołajek” Marzanna Kołodziej Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji dzieła filmowego; uczy się charakteryzować postać indywidualnego i zbiorowego bohatera filmowego; utrwala

Gorączka złota (1925)

2017-05-29T22:52:43+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Być jak Charlie Chaplin”. School pictures (szkolne filmowanie) Aleksandra Bajger Nauczycielka języka polskiego. III LO im. M.Kopernika w Kaliszu. Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: Poznają cechy dawnego niemego kina

Dyktator (1940)

2017-05-29T22:45:20+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Jak przeciwstawić się antysemityzmowi? – przemoc wobec żydów w XIX i XX wieku. Analiza wybranych tekstów kultury Tomasz Mularski Cele lekcji Podczas zajęć uczniowie: ćwiczą umiejętność porównywania dzieła literackiego i filmowego

Rewers (2009)

2017-05-29T22:48:34+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Piękna i Bestia” („Piękny i Bestia”?) Czasów stalinizmu, czyli „Rewers” Borysa Lankosza Aleksandra Bajger III LO im. M. Kopernika w Kaliszu Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: zdobywają wiedzę o stalinizmie

Rewers (2009)

2017-05-29T22:48:51+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Postmodernizm spotkał stalinizm” [1], czyli „Rozkurczowe działanie” [2] „Rewersu” Borysa Lankosza Aleksandra Bajger III LO im. M. Kopernika w Kaliszu Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: doskonalą umiejętność świadomego, krytycznego

Pokaż więcej