-krótkometrażowy

Poste restante (2008)

2018-06-20T10:32:56+00:00

Krótka historia pewnego listu — rozmawiamy o filmie Marcela Łozińskiego Poste restante (2008) Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Adresat zajęć: uczniowie szkół podstawowych, klasa VI. Rodzaj

Poste restante (2008)2018-06-20T10:32:56+00:00

To idzie młodość (1981)

2018-09-14T12:41:36+00:00

To idzie młodość (1981) Reż. Waldemar Krzystek Anna Ryłek Docelowa grupa odbiorców (etap edukacji): uczniowie szkół ponadgimnazjalnych/ ponadpodstawowych. Nazwy przedmiotów (zajęć), na których można wykorzystać film: godzina wychowawcza, historia, język

To idzie młodość (1981)2018-09-14T12:41:36+00:00

Sukces (1968)

2018-09-14T12:36:51+00:00

Sukces (1968) Reż. Marek Piwowski Dorota Gołębiowska Docelowa grupa odbiorców (etap edukacji): kl. VII–VIII szkoły podstawowej, szkoły ponadpodstawowe. Nazwy przedmiotów (zajęć), podczas których można wykorzystać film: godzina wychowawcza, język

Sukces (1968)2018-09-14T12:36:51+00:00

Trójka do wzięcia (2006)

2018-06-06T19:31:20+00:00

Trójka do wzięcia (2006) Reż. Bartek Konopka Emilia Drozd Docelowa grupa odbiorców (etap edukacji): kl. VII–VIII szkoły podstawowej, gimnazjum. Nazwy przedmiotów (zajęć), podczas których można wykorzystać film: godzina wychowawcza,

Trójka do wzięcia (2006)2018-06-06T19:31:20+00:00

Trójka do wzięcia (2006)

2018-06-06T19:18:45+00:00

Droga do dorosłości w filmie Bartka Konopki Trójka do wzięcia (2006) Emilia Drozd Adresat zajęć: uczniowie gimnazjum oraz starszych klas szkoły podstawowej. Rodzaj zajęć: język polski, edukacja filmowa. Cele lekcji:

Trójka do wzięcia (2006)2018-06-06T19:18:45+00:00

Świteź (2010)

2017-05-29T20:34:26+00:00

Mityczny obraz świata w filmie Kamila Polaka "Świteź" Jolanta Wróblewska Liceum Ogólnokształcące nr I we Wrocławiu Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Przybliżenie uczniom pojęcia mitu, zwłaszcza mitu kresowego, mityzacji i elementów

Świteź (2010)2017-05-29T20:34:26+00:00

Katedra (2002)

2017-05-29T21:36:40+00:00

Rozważania o kondycji człowieka w literaturze i filmie Jolanta Manthey I LO im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Porównywanie funkcjonowania podobnych motywów, toposów w różnych tekstach kultury

Katedra (2002)2017-05-29T21:36:40+00:00

Dobro, piękno i prawda (2011)

2017-05-29T21:50:01+00:00

Czy dobro, piękno i prawda to już tylko „papierowe” wartości? – refleksje zainspirowane filmem Balbiny Bruszewskiej Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele

Dobro, piękno i prawda (2011)2017-05-29T21:50:01+00:00

Ubierz mnie (2011)

2017-05-29T21:50:26+00:00

Co (i kto) się kryje pod ubraniem? "Ubierz mnie" Małgorzaty Goliszewskiej jako wstęp do rozważań nad praktyką ubierania, tworzenia znaczeń i budowania tożsamości Wiktor Figiel V Liceum Ogólnokształcące im. B. Jasińskiego

Ubierz mnie (2011)2017-05-29T21:50:26+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast