Dobro, piękno i prawda (2011)
Czy dobro, piękno i prawda to już tylko „papierowe” wartości? – refleksje zainspirowane filmem Balbiny Bruszewskiej Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele
Czy dobro, piękno i prawda to już tylko „papierowe” wartości? – refleksje zainspirowane filmem Balbiny Bruszewskiej Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele
„Trzy kolory” – cykl zajęć osnutych wokół trylogii filmowej K. Kieślowskiego Agnieszka Białczak I LO im. Adama Mickiewicza w Węgrowie Cele lekcji Cel ogólny cyklu: kształtowanie wrażliwości moralnej, a także umiejętności
Pan prokurator na ławie oskarżonych. Osądzamy Adama Borowskiego – bohatera filmu Jerzego Stuhra "Tydzień z życia mężczyzny" Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji Cel ogólny: W czasie
Jaką diagnozę współczesności odnajdujemy w filmie Jerzego Stuhra "Pogoda na jutro"? Ewa Kanownik Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele lekcji Cel ogólny: przygotowanie uczniów
Co jest powodem nostalgii za komunizmem..., czyli o tym, jak Alex „uratował” NRD dla swojej matki. ("Good Bye Lenin!" w reż. W. Beckera) Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży
If she hadn’t stepped forward… – powtórzenie wiadomości o III trybie warunkowym z wykorzystaniem filmu „Igrzyska śmierci” Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji doskonalenie umiejętności tworzenia
Krudowie — przodkowie ludzi czy już ludzie? Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Cele lekcji: zapoznanie ucznia z pojęciami: paleolit, neolit, kultura, gatunek, ewolucja, homonid, homo habilis,
The croods and the de velopeds or the things we used to do but we don’t anymore Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Cele lekcji: kształtowanie
Piękni inaczej… oblicza niepełnosprawności w polskim obiektywie filmowym Na podstawie filmów: “Nienormalni”, „Zobacz we mnie człowieka” oraz „Cisza. Ciemność” Aldona Rumińska Gimnazjum integracyjne nr 49 w Krakowie Cele lekcji cel
Pielgrzymka – ucieczka przed sobą czy powrót do swego wnętrza? Rozważania zainspirowane filmem „Droga życia” w reż. Emilio Esteveza Grażyna Rybicka Zespół Szkół nr 3 w Płocku, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia