Jak zostać królem (2010)

2017-05-29T22:40:59+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Jąkający się mają więcej czasu na zastanowienie się, co chcą powiedzieć”… jak zostać Królem i przestać się jąkać…[1] Mariusz Widawski gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: interpretuje dzieło

Cinema Paradiso (1988)

2017-05-29T22:34:12+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Cinema Paradiso” - miejsce magiczne, centrum świata, raj… już utracony Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje film Giuseppe Tornatore pt.: "Cinema Paradiso" nazywa wrażenia i odczucia

Obywatel Kane (1941)

2021-04-29T11:50:15+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Obywatel Kane”: dlaczego film sprzed 70 lat wciąż fascynuje? Ewa Wyszyńska Cele lekcji: Po lekcji uczeń powinien: rozumieć, na czym polega istota opowieści; dostrzegać, że media mogą kreować rzeczywistość; rozumieć

Gorączka złota (1925)

2017-05-29T22:52:43+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Być jak Charlie Chaplin”. School pictures (szkolne filmowanie) Aleksandra Bajger Nauczycielka języka polskiego. III LO im. M.Kopernika w Kaliszu. Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: Poznają cechy dawnego niemego kina

Pokolenie ’89 (2002)

2017-05-29T22:47:56+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Poroniona generacja wciąż walczy na barykadach… Karolina Legucka Gimnazjum nr 7 „Przy Łazienkach Królewskich” w Warszawie Cele lekcji Cel ogólny uczniowie potrafią scharakteryzować, na czym polegały przemiany społeczne, ekonomiczne i ustrojowe

Plac Zbawiciela (2006)

2017-05-29T22:50:09+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Co się zdarzyło na „Placu Zbawiciela”? O rodzinie we współczesnej rzeczywistości – w filmie Krzysztofa Krauzego i Joanny Kos-Krauze Jolanta Manthey Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji

Plac Waszyngtona (1997)

2017-05-29T22:50:46+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Czy Agnieszce Holland udało się stworzyć film opowiadający „O prawdziwym życiu i prawdziwych ludziach”? [1] Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: analizuje

Pokaż więcej