Rezerwat (2007)

2017-05-29T22:54:44+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Tragikomiczny świat „Rezerwatu” Łukasza Palkowskiego Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: analizuje i interpretuje wybrane elementy filmu (bohaterowie i ich świat)

Mój rower (2012)

2017-05-29T23:01:00+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Portret trzech pokoleń mężczyzn w filmie „Mój rower” w reż. Piotra Trzaskalskiego Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodz Cele lekcji Uczeń: doskonali umiejętność

Merida Waleczna (2012)

2020-05-08T16:42:52+02:00środa, 17 maja 2017|

„Wszystko po szkocku”. Historia, tradycja i legendy szkockie w filmie „Merida Waleczna” („Brave”) Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje

Jutro będzie lepiej (2010)

2017-05-29T23:21:12+02:00środa, 17 maja 2017|

Dzieci ulicy w drodze do raju… (utraconego), czyli o tym, czy jutro będzie lepiej? (w świetle filmu „Jutro będzie lepiej” Doroty Kędzierzawskiej) Mariusz Widawski Publiczne Gimnazjum w Woli Rzędzińskiej Cele

Jestem (2005)

2017-05-29T23:19:13+02:00środa, 17 maja 2017|

Świat dorosłych i świat dzieci – refleksje na temat postaw bohaterów filmu „Jestem” Doroty Kędzierzawskiej Dorota Gołębiowska Cele lekcji uwrażliwianie młodzieży na potrzeby innych, zwrócenie uwagi na konieczność pomagania słabszym

Jestem (2005)

2017-05-29T23:19:31+02:00środa, 17 maja 2017|

Bohater filmu „Jestem” Doroty Kędzierzawskiej – wzrusza, intryguje, skłania do refleksji... Danuta Górecka Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji dzieła filmowego prezentuje o ocenia postać filmową sporządza funkcjonalną

Iluzjonista (2010)

2017-05-29T23:23:06+02:00środa, 17 maja 2017|

„Magicy nie istnieją”? Poszukiwania magicznych źródeł kina Justyna Budzik Uniwersytet Śląski Cele lekcji kształtowanie umiejętności wypowiedzi i oceniania zobaczonego filmu rozwijanie zdolności prowadzenia refleksji na bazie poznanego dzieła filmowego poznanie

Hugo i jego wynalazek (2011)

2020-05-14T13:55:11+02:00środa, 17 maja 2017|

Kino jako cudowna maszyneria – Hugo i jego wynalazek (2011) Martina Scorsese Justyna Budzik Adresat zajęć: Uczniowie szkoły podstawowej (kl. 7-8) Rodzaj zająć: język polski, koło filmowe Cele lekcji: rozwijanie

Gnomeo i Julia (2011)

2017-05-29T23:24:12+02:00środa, 17 maja 2017|

„Czym jest motyw literacki i filmowy?” – na przykładzie adaptacji filmowych „Romea I Julii” Williama Szekspira Ewa Kanownik Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje

Free Rainer (2007)

2017-05-29T23:25:25+02:00środa, 17 maja 2017|

Telewizja – oknem na świat? Joanna Zabłocka-Skorek Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: Poszerza swoją wiedzę na temat gatunków telewizyjnych Dokonuje analizy komparatystycznej wybranych gatunków filmowych oraz programów telewizyjnych poznaje

Pokaż więcej