Jak to się robi (2006)

2018-09-14T12:34:23+02:00środa, 10 stycznia 2018|

Człowiek człowiekowi produktem? — mechanizmy kreowania polityków w filmie Jak to się robi (2006) Marcela Łozińskiego Tomasz Mularski Meridian International Schools w Warszawie Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć:

Ala z elementarza (2010)

2018-06-06T19:40:55+02:00wtorek, 28 listopada 2017|

„Jestem nigdzie” — historia Ali z elementarza, czyli dr Aliny Margolis-Edelman Bogusława Kwiatkowska Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Łodzi Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: godzina wychowawcza, wiedza

Kamienie na szaniec (2014)

2017-05-29T19:48:07+02:00piątek, 19 maja 2017|

Postawy społeczne Polaków podczas okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Analiza postaw Polaków wobec rzeczywistości okupacyjnej

Poznań ’56 (1996)

2017-05-29T19:47:01+02:00piątek, 19 maja 2017|

„Antyrocznicowe”, „antykombatanckie”, „antymartyrologiczne”, „antypolityczne” i „antyrozrachunkowe” spojrzenie Filipa Bajona na poznański czerwiec 1956 roku Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Doskonalenie umiejętności analizy

Wolny strzelec (2014)

2017-05-29T19:58:16+02:00piątek, 19 maja 2017|

Etyka zawodowa i wartości moralne we współczesnym świecie — przeszkoda czy powinność? Zajęcia na podstawie filmu „Wolny strzelec” Dana Gilroya Jadwiga Mostowska Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Zwrócenie uwagi młodzieży

Hardkor disko (2014)

2017-05-29T19:53:24+02:00piątek, 19 maja 2017|

„Godzina, kiedy powiecie: nic nie musimy!” — „Hardkor disko” w kontekście krytyki i poszukiwania wartości w „Tako rzecze zaratustra” Fryderyka Nietzschego Wiktor Figiel Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 we Wrocławiu

Pokaż więcej