Stań przy mnie (1986)

2017-05-19T18:24:38+02:00piątek, 19 maja 2017|

Symbole i dorastanie w filmie Roba Reinera "Stań przy mnie". Drewicz Magdalena, Maciejewska Beata Cele lekcji Po lekcji uczeń powinien: - umieć analizować dzieło filmowe i jego fabułę - dostrzegać

Whale Rider (2002)

2021-09-27T13:21:00+02:00piątek, 19 maja 2017|

Various approaches to the problem of gender, the preservation of tradition and female leadership in the community of whangara Agnieszka Puciłowska Cele lekcji After the lesson every student should be

The Bling Ring (2013)

2017-05-19T18:09:20+02:00piątek, 19 maja 2017|

The Bling Ring (2013) Aneta Ostrycharz, Joanna Czaja Cele lekcji - Students will learn about the youth delinquency and teen angst film - Students will have the opportunity to express

The beautiful thing (1996)

2017-05-29T20:38:42+02:00piątek, 19 maja 2017|

„The beautiful thing” (1996) directed by Hettie Macdonald Krzysztof Orlikowski Cele lekcji - To raise students' awareness of social problems of homosexuality and tolerance - To develop students' ability to

Weiser (2000)

2017-05-29T20:39:05+02:00piątek, 19 maja 2017|

Filmowe puzzle, czyli w poszukiwaniu wyjaśnienia tajemnicy pewnego zdarzenia i tajemniczego zniknięcia pewnego chłopca. Rzecz o mitologizacji przeszłości przez ludzką pamięć w filmie Wojciecha Marczewskiego „Weiser” Mariusz Widawski Zespół Szkół Publicznych

Ostatni dzwonek (1989)

2017-05-29T22:25:50+02:00piątek, 19 maja 2017|

„Już tam w szkole zrobią z ciebie ucznia” [1]. Obraz szkoły w powieści „Ferdydurke” i w filmie „Ostatni dzwonek” Agnieszka Kania XXVIII Liceum Ogólnokształcące im. Wojciecha Bednarskiego w Krakowie Cele

How I live now (2013)

2017-05-29T20:36:00+02:00piątek, 19 maja 2017|

Young adult dystopian fiction: fantasy or allegory? Marta Jakubek Cele lekcji 1. Introducing new terms and vocabulary. 2. Developing the ability to analyse popular culture critically. 3. Encouraging discussions and

Ryś (1981)

2017-05-29T20:36:50+02:00piątek, 19 maja 2017|

„Adaptacja jest w dziedzinie kinematografii techniką kompozycyjną nieznającą ograniczeń i sięgającą we wszystkie możliwe regiony” [1] Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej w Łodzi, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi

Pokaż więcej