Bajka o Jasiu i Małgosi (2012)
Dzieci jako ofiary wojny – jak mówić o obozach koncentracyjnych w kontekście doświadczeń dziecięcych? „Bajka o Jasiu i Małgosi” w reżyserii Daniela Zagórskiego Piotr Kopka Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w
Dzieci jako ofiary wojny – jak mówić o obozach koncentracyjnych w kontekście doświadczeń dziecięcych? „Bajka o Jasiu i Małgosi” w reżyserii Daniela Zagórskiego Piotr Kopka Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w
Czy Walt Disney mógłby nakręcić „Legendy sowiego królestwa”? Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej w Pałacu Młodzieży w Łodzi Cele lekcji Uczeń: analizuje i odbiera dzieło filmowe w sposób świadomy
Poznajemy świat z żółwikiem Sammy Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej w Pałacu Młodzieży im. Juliana Tuwima w Łodzi Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: doskonali umiejętność świadomego odbioru dzieła filmowego
Jak oswajać rzeczywistość, czyli o karykaturalnym wydaniu kroniki filmowej na podstawie „Polskiej kroniki non-camerowej” J. Antonisza Piotr Kopka Cele lekcji Po zajęciach uczeń: potrafi objaśnić konwencję kroniki filmowej potrafi omówić
Z wizytą w teatrze Jolanta Manthey Cele lekcji Po lekcji uczeń potrafi: opowiadać i odtwarzać fabułę filmu przedstawiać i odczytywać przedstawiane emocje wie co to jest teatr i jak się
Rodzina jako wartość Joanna Zabłocka-Skorek filmoznawca, pedagog Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: tworzy definicje pojęć i asocjacji związanych z terminem „rodzina"; uświadamia sobie znaczenie przynależności do własnej rodziny; ćwiczy umiejętności związane z pozytywnymi
Dlaczego zupa grzybowa najlepiej smakuje w święta? Czyli „Renifer Niko ratuje brata” Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje elementy
„Rozmowy w sieci… o odpowiedzialności”. Scenariusz zajęć dotyczących filmu „Sala samobójców” Jana Komasy Joanna Zabłocka-Skorek Doktorantka Instytutu Sztuki Filmowej Uniwersytetu Jagiellońskiego Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: w sposób swobodny
Cudem jest prawdziwy przyjaciel Joanna Zabłocka-Skorek filmoznawca, pedagog Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: poznaje znaczenie słowa ADAPTACJA; swobodnie wypowiada się na temat obejrzanego filmu; charakteryzuje postacie filmowe; tworzy dzieła
Шаг за шагом – повторительный урок . Животные Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Uczeń: powtarza i utrwala nazwy zwierząt; powtarza i utrwala znajomość alfabetu rosyjskiego; utrwala zasady