Strona główna-ponadpodstawowa

Jak zostać królem (2010)

2017-05-29T22:40:59+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Jąkający się mają więcej czasu na zastanowienie się, co chcą powiedzieć”… jak zostać Królem i przestać się jąkać…[1] Mariusz Widawski gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: interpretuje dzieło

Życie na podsłuchu (2006)

2017-05-29T22:30:15+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Człowiek uwikłany w mechanizmy działające w dawnej NRD na podstawie filmu „Życie na podsłuchu” Floriana Henkel Von Donnersmarcka Dagmara Nowakowska XXXI LO im. L. Zamenhofa w Łodzi Cele lekcji Uczeń:

Młyn i krzyż (2011)

2017-05-29T22:31:41+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Obraz kamerą malowany – „Młyn i krzyż” Lecha Majewskiego Justyna Całczyńska Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie Cele lekcji W czasie zajęć uczeń: doskonali umiejętności analizy i interpretacji dzieła

Młyn i krzyż (2011)

2017-05-29T22:31:55+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Świat według Bruegla” Justyna Całczyńska Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie Cele lekcji W czasie zajęć uczeń: doskonali umiejętności analizy i interpretacji dzieła malarskiego zdobywa wiedzę o życiu i twórczości Bruegla

Pianista (2002)

2017-05-29T22:32:58+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Sztuka uczłowieczania w zdehumanizowanym świecie. Analiza roli muzyki w filmie Romana Polańskiego pt. „Pianista” Izabela Bucka Cele lekcji Uczeń poznaje twórczość polskiego reżysera R. Polańskiego poznaje losy narodu żydowskiego i

Cinema Paradiso (1988)

2017-05-29T22:34:12+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Cinema Paradiso” - miejsce magiczne, centrum świata, raj… już utracony Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje film Giuseppe Tornatore pt.: "Cinema Paradiso" nazywa wrażenia i odczucia

Obywatel Kane (1941)

2021-04-29T11:50:15+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Obywatel Kane”: dlaczego film sprzed 70 lat wciąż fascynuje? Ewa Wyszyńska Cele lekcji: Po lekcji uczeń powinien: rozumieć, na czym polega istota opowieści; dostrzegać, że media mogą kreować rzeczywistość; rozumieć

Przytul mnie (2010)

2017-05-29T22:42:40+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Czy jestem samotny/samotna w tłumie? (w świetle filmu „Przytul mnie” w reż. K. Munka) Magdalena Brzozowicz Psycholog, polonistka, Publiczne Gimnazjum nr 21 w Łodzi Cele lekcji Uczeń: wykorzystuje różne teksty

Alicja w Krainie Czarów (2010)

2017-05-29T22:43:21+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Smog over wonderland Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poszerza świadomość procesów zachodzących w obszarze języka powtarza i utrwala wiedzę o roli i zależności poszczególnych słów w zdaniu jest zachęcany

Gorączka złota (1925)

2017-05-29T22:52:43+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Być jak Charlie Chaplin”. School pictures (szkolne filmowanie) Aleksandra Bajger Nauczycielka języka polskiego. III LO im. M.Kopernika w Kaliszu. Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: Poznają cechy dawnego niemego kina

Pokaż więcej