-historyczny

Sól ziemi czarnej (1969)

2017-11-03T12:14:22+00:00

Śląsk i Ślązacy w filmie Sól ziemi czarnej (1969) Kazimierza Kutza Elżbieta Piotrowicz Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: język polski, historia i społeczeństwo, wiedza o społeczeństwie oraz historia

Sól ziemi czarnej (1969)2017-11-03T12:14:22+00:00

Wizja lokalna 1901 (1980)

2017-11-05T20:12:29+00:00

Postawy Polaków w chwili próby. Strajk szkolny dzieci we Wrześni w 1901 r. Miłosz Hrycek Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: historia, historia i społeczeństwo, język polski, lekcja wychowawcza.

Wizja lokalna 1901 (1980)2017-11-05T20:12:29+00:00

Zgoda (2017)

2018-06-06T19:46:37+00:00

Zgoda (2017) Reż. Maciej Sobieszczański Data premiery: 13 października 2017 Grzegorz Nadgrodkiewicz Pełnometrażowy debiut fabularny Macieja Sobieszczańskiego sytuuje się niejako na antypodach jego wcześniejszego projektu – zrealizowanego w 2015

Zgoda (2017)2018-06-06T19:46:37+00:00

Poznań ’56 (1996)

2017-05-29T19:47:01+00:00

„Antyrocznicowe”, „antykombatanckie”, „antymartyrologiczne”, „antypolityczne” i „antyrozrachunkowe” spojrzenie Filipa Bajona na poznański czerwiec 1956 roku Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Doskonalenie umiejętności analizy

Poznań ’56 (1996)2017-05-29T19:47:01+00:00

Polowanie na króliki (2002)

2017-05-19T18:33:52+00:00

Analiza głównych bohaterów, fabuły oraz kontekstu filmu ,,Polowanie na króliki” Katarzyna Szczepańska, Anna Kupiec, Joanna Majnusz Cele lekcji Po lekcji uczeń powinien: • znać fabułę filmu; • rozumieć kwestie poruszone

Polowanie na króliki (2002)2017-05-19T18:33:52+00:00

Potop (1974/2014)

2017-05-29T21:38:21+00:00

Historia w literaturze i w filmie – „Potop” Henryka Sienkiewicza i „Potop. Redivivus” reż. Jerzy Hoffman (2014). O roli montażu i digitalizacji. Anna Równy edukator filmowy i medialny Cele lekcji

Potop (1974/2014)2017-05-29T21:38:21+00:00

Jak zostać królem (2010)

2017-05-29T22:40:59+00:00

„Jąkający się mają więcej czasu na zastanowienie się, co chcą powiedzieć”… jak zostać Królem i przestać się jąkać…[1] Mariusz Widawski gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: interpretuje dzieło

Jak zostać królem (2010)2017-05-29T22:40:59+00:00

Młyn i krzyż (2011)

2017-05-29T22:31:41+00:00

Obraz kamerą malowany – „Młyn i krzyż” Lecha Majewskiego Justyna Całczyńska Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie Cele lekcji W czasie zajęć uczeń: doskonali umiejętności analizy i interpretacji dzieła

Młyn i krzyż (2011)2017-05-29T22:31:41+00:00

Młyn i krzyż (2011)

2017-05-29T22:31:55+00:00

„Świat według Bruegla” Justyna Całczyńska Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie Cele lekcji W czasie zajęć uczeń: doskonali umiejętności analizy i interpretacji dzieła malarskiego zdobywa wiedzę o życiu i twórczości Bruegla

Młyn i krzyż (2011)2017-05-29T22:31:55+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast