Jestem (2005)

2017-05-29T23:19:13+02:00środa, 17 maja 2017|

Świat dorosłych i świat dzieci – refleksje na temat postaw bohaterów filmu „Jestem” Doroty Kędzierzawskiej Dorota Gołębiowska Cele lekcji uwrażliwianie młodzieży na potrzeby innych, zwrócenie uwagi na konieczność pomagania słabszym

Jestem (2005)

2017-05-29T23:19:31+02:00środa, 17 maja 2017|

Bohater filmu „Jestem” Doroty Kędzierzawskiej – wzrusza, intryguje, skłania do refleksji... Danuta Górecka Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji dzieła filmowego prezentuje o ocenia postać filmową sporządza funkcjonalną

Oliver Twist (2005)

2019-06-18T14:24:50+02:00czwartek, 11 maja 2017|

W poszukiwaniu autora „Oliver Twist” Romana Polańskiego Tomasz Nowak   W krytyce i analizie filmowej zwykło się wyróżniać reżyserów, którzy na swoich dziełach odciskają wyraźne piętno, innymi słowy: posiadają indywidualny

V jak Vendetta

2017-05-08T00:33:02+02:00niedziela, 7 maja 2017|

V jak Vendetta Kinga Kwiecień Gimnazjum nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich w Zakopanem Na film „V jak Vendetta" natknęłam się zupełnie przypadkiem w Internecie. Jest to jeden z tych filmów,

Opowieści z narnii: lew, czarownica i stara szafa. Niezwykłe opowieści z tajemniczej krainy, czyli historia o dzieciach, lwie, czarownicy i starej szafie

2017-05-08T00:39:51+02:00niedziela, 7 maja 2017|

Opowieści z narnii: lew, czarownica i stara szafa. Niezwykłe opowieści z tajemniczej krainy, czyli historia o dzieciach, lwie, czarownicy i starej szafie Aleksandra Wrońska Publiczne Gimnazjum nr 1 w Woli Rzędzińskiej

Pokaż więcej