Jak to się robi (2006)

2018-09-14T12:34:23+02:00środa, 10 stycznia 2018|

Człowiek człowiekowi produktem? — mechanizmy kreowania polityków w filmie Jak to się robi (2006) Marcela Łozińskiego Tomasz Mularski Meridian International Schools w Warszawie Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć:

Ojciec i syn (2013)

2017-07-31T20:03:08+02:00środa, 21 czerwca 2017|

Dwaj wędrowcy i ich bagaż. Motyw podróży ojca i syna w filmie dokumentalnym Pawła Łozińskiego Aleksandra Bajger III Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Kaliszu Cel ogólny: Uczeń rozumie metaforyczną

Carte Blanche (2015)

2017-06-14T10:33:45+02:00środa, 31 maja 2017|

To, co ważne... — rozmawiamy o filmie Jacka Lusińskiego Carte blanche Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Cel ogólny: Przygotowanie uczniów do refleksyjnego odbioru dzieła

Gorączka złota (1925)

2017-05-29T22:53:01+02:00sobota, 20 maja 2017|

Mały tramp kontra złoty cielec – o chaplinowskim śmiechu przez łzy w filmie „Gorączka złota” Aleksandra Bajger Nauczycielka języka polskiego. III LO im. M.Kopernika w Kaliszu. Cele lekcji W trakcie

Poznań ’56 (1996)

2017-05-29T19:47:01+02:00piątek, 19 maja 2017|

„Antyrocznicowe”, „antykombatanckie”, „antymartyrologiczne”, „antypolityczne” i „antyrozrachunkowe” spojrzenie Filipa Bajona na poznański czerwiec 1956 roku Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Doskonalenie umiejętności analizy

Dwa dni, jedna noc (2014)

2017-05-29T20:26:03+02:00piątek, 19 maja 2017|

„Jeżeli większość cię poprze, będzie to dla mnie katastrofa, ale mam nadzieję, że tak zrobią” [1] Czyli o dylematach etycznych i trudnych wyborach, które stawia przed nami życie. Film braci Dardenne’ów „Dwa dni,

Pokaż więcej