Jestem (2005)

2017-05-29T23:19:31+02:00środa, 17 maja 2017|

Bohater filmu „Jestem” Doroty Kędzierzawskiej – wzrusza, intryguje, skłania do refleksji... Danuta Górecka Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji dzieła filmowego prezentuje o ocenia postać filmową sporządza funkcjonalną

Iluzjonista (2010)

2017-05-29T23:23:06+02:00środa, 17 maja 2017|

„Magicy nie istnieją”? Poszukiwania magicznych źródeł kina Justyna Budzik Uniwersytet Śląski Cele lekcji kształtowanie umiejętności wypowiedzi i oceniania zobaczonego filmu rozwijanie zdolności prowadzenia refleksji na bazie poznanego dzieła filmowego poznanie

Good Bye Lenin! (2003)

2017-05-29T23:23:52+02:00środa, 17 maja 2017|

„Good Bye Lenin!” – czy jutro będzie lepiej? Magdalena Rychlak XXIV Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Krakowie Cele lekcji Cel ogólny pokazanie młodzieży, która nie doświadczyła życia w rzeczywistości

Galerianki (2009)

2017-05-29T23:25:03+02:00środa, 17 maja 2017|

„Czy ważna jest godność?” Scenariusz zajęć z wykorzystaniem filmu „Galerianki” Katarzyny Rosłaniec Joanna Zabłocka-Skorek Doktorantka Instytutu Sztuki Filmowej Uniwersytetu Jagiellońskiego Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: tworzy kategorie pojęć związanych z „godnością"

Free Rainer (2007)

2017-05-29T23:25:25+02:00środa, 17 maja 2017|

Telewizja – oknem na świat? Joanna Zabłocka-Skorek Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: Poszerza swoją wiedzę na temat gatunków telewizyjnych Dokonuje analizy komparatystycznej wybranych gatunków filmowych oraz programów telewizyjnych poznaje

Erratum (2010)

2017-05-29T23:26:13+02:00środa, 17 maja 2017|

W poszukiwaniu straconego realizmu filmowego. „Erratum” Marka Lechkiego Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej Cele lekcji wprowadzenie pojęć: realizm, realizm poetycki, socrealizm, neorealizm, polska szkoła filmowa oraz film dokumentalny, paradokument,

Edi (2002)

2017-05-29T23:26:29+02:00środa, 17 maja 2017|

„Co my tu mamy za życie? Swoje życie, swoje...” – o problemach poruszonych w filmie „Edi” Piotra Trzaskalskiego Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży w Łodzi Cele lekcji

Dom zły (2009)

2017-05-29T23:27:17+02:00środa, 17 maja 2017|

Nie tylko Bareja – obraz PRL-u w filmie „Dom zły” Wojciecha Smarzowskiego Jolanta Manthey Cele lekcji W czasie zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji dzieła filmowego ćwiczy umiejętność współpracy prezentuje swoje

Chrzest (2010)

2017-05-29T23:27:36+02:00środa, 17 maja 2017|

Sposób wykorzystania symboli i motywów religijnych w filmie „Chrzest” Marcina Wrony Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: określa problematykę filmu opowiada główne jego wątki

Artysta (2011)

2020-05-14T13:09:35+02:00środa, 17 maja 2017|

Kiedy film przemówił... Młode lata kina w Artyście (2011) M. Hazanaviciusa Tomasz Mularski Adresat zajęć: Uczniowie szkoły podstawowej (kl. 7-8) Rodzaj zajęć: język polski Cel ogólny zajęć: Celem nadrzędnym lekcji

Pokaż więcej