--historia i społeczeństwo

Sól ziemi czarnej (1969)

2017-11-03T12:14:22+00:00

Śląsk i Ślązacy w filmie Sól ziemi czarnej (1969) Kazimierza Kutza Elżbieta Piotrowicz Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: język polski, historia i społeczeństwo, wiedza o społeczeństwie oraz historia

Sól ziemi czarnej (1969)2017-11-03T12:14:22+00:00

Wizja lokalna 1901 (1980)

2017-11-05T20:12:29+00:00

Postawy Polaków w chwili próby. Strajk szkolny dzieci we Wrześni w 1901 r. Miłosz Hrycek Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: historia, historia i społeczeństwo, język polski, lekcja wychowawcza.

Wizja lokalna 1901 (1980)2017-11-05T20:12:29+00:00

Poznań ’56 (1996)

2017-05-29T19:47:01+00:00

„Antyrocznicowe”, „antykombatanckie”, „antymartyrologiczne”, „antypolityczne” i „antyrozrachunkowe” spojrzenie Filipa Bajona na poznański czerwiec 1956 roku Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Doskonalenie umiejętności analizy

Poznań ’56 (1996)2017-05-29T19:47:01+00:00

Przesłuchanie (1982)

2020-04-24T11:01:36+00:00

Film „Przesłuchanie” w reżyserii Ryszarda Bugajskiego — fragment historii Polski lat 50. XX wieku Miłosz Hrycek XXIV LO w Łodzi, XXXIII LO w Łodzi Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Przybliżenie młodzieży

Przesłuchanie (1982)2020-04-24T11:01:36+00:00

A potem nazwali go bandytą (2002)

2017-05-29T19:56:04+00:00

Józef Kuraś „Ogień” — żołnierz wyklęty czy „przeklęty”? Robert Przybysz XXXI Liceum Ogólnokształcące im. Ludwika Zamenhofa w Łodzi Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Zapoznanie uczniów z tragicznymi losami żołnierzy wyklętych, w tym

A potem nazwali go bandytą (2002)2017-05-29T19:56:04+00:00

Bogowie (2014)

2017-05-29T19:52:15+00:00

„Bogowie” Łukasza Palkowskiego w różnych kontekstach interpretacyjnych Elżbieta Piotrowicz ZSO nr 3 w Gliwicach: II LO i Gimnazjum nr 17 Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Doskonalenie świadomego odbioru dzieła filmowego

Bogowie (2014)2017-05-29T19:52:15+00:00

Tonia i jej dzieci (2011)

2017-05-29T22:00:24+00:00

Dla nich ideologia była ważniejsza, czyli o miłości i rodzicielstwie komunistki. Analiza filmu "Tonia i jej dzieci" Marcela Łozińskiego Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno – Społecznych i Szkoleń Cele

Tonia i jej dzieci (2011)2017-05-29T22:00:24+00:00

Niepochowany (2004)

2017-05-29T22:04:16+00:00

"Niepochowany" Marty Meszaros – brudnopis historii Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele lekcji Cel ogólny: doskonalenie umiejętności analizowania dzieła filmowego pod względem

Niepochowany (2004)2017-05-29T22:04:16+00:00

Jak zostać królem (2010)

2017-05-29T22:40:59+00:00

„Jąkający się mają więcej czasu na zastanowienie się, co chcą powiedzieć”… jak zostać Królem i przestać się jąkać…[1] Mariusz Widawski gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: interpretuje dzieło

Jak zostać królem (2010)2017-05-29T22:40:59+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast