Rewers (2009)

2017-05-29T22:48:34+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Piękna i Bestia” („Piękny i Bestia”?) Czasów stalinizmu, czyli „Rewers” Borysa Lankosza Aleksandra Bajger III LO im. M. Kopernika w Kaliszu Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: zdobywają wiedzę o stalinizmie

Plac Zbawiciela (2006)

2017-05-29T22:50:09+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Co się zdarzyło na „Placu Zbawiciela”? O rodzinie we współczesnej rzeczywistości – w filmie Krzysztofa Krauzego i Joanny Kos-Krauze Jolanta Manthey Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji

Plac Waszyngtona (1997)

2017-05-29T22:50:46+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Czy Agnieszce Holland udało się stworzyć film opowiadający „O prawdziwym życiu i prawdziwych ludziach”? [1] Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: analizuje

Rewers (2009)

2017-05-29T22:48:51+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Postmodernizm spotkał stalinizm” [1], czyli „Rozkurczowe działanie” [2] „Rewersu” Borysa Lankosza Aleksandra Bajger III LO im. M. Kopernika w Kaliszu Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: doskonalą umiejętność świadomego, krytycznego

Rezerwat (2007)

2017-05-29T22:54:44+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Tragikomiczny świat „Rezerwatu” Łukasza Palkowskiego Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: analizuje i interpretuje wybrane elementy filmu (bohaterowie i ich świat)

Różyczka (2010)

2017-05-29T22:55:48+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Kochankowie w objęciach polityki. Co film „Różyczka” Jana Kidawy - błońskiego mówi o wpływie systemu na życie prywatne obywateli? Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji W trakcie

Parę osób, mały czas (2005)

2017-05-29T22:57:20+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Parę osób mały czas” Andrzeja Barańskiego – film o poezji, poecie i niezwykłej przyjaźni [1] Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Podczas zajęć uczniowie: analizują

W ciemności (2011)

2020-05-15T12:46:01+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Historia opowiadana (światło)cieniem: W ciemności (2011) Agnieszki Holland a spór o nieprzedstawialność shoah Justyna Budzik Adresaci zajęć: Uczniowie szkoły ponadpodstawowej Rodzaj zajęć: język polski, wiedza o kulturze Cele lekcji: wprowadzenie

Walc z Baszirem (2008)

2017-05-29T23:10:51+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Osobisty i uniwersalny wymiar animowanego dokumentu Ariego Folmana „Walc z Baszirem” Aleksandra Bajger III Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Kaliszu Cele lekcji Cel ogólny Uczeń rozumie funkcję animacji w filmie

Wszystko, co kocham (2009)

2017-05-29T23:13:24+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Jak stać się bohaterem swoich czasów? – na podstawie filmu „Wszystko, co kocham” Jacka Borcucha Anna Równy I LO im. M. Kopernika w Radomiu Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: ćwiczy

Pokaż więcej