Tron: Dziedzictwo (2010)
Trójwymiarowość wczoraj i dziś – film „Tron: dziedzictwo” w reż. J. Kosinski, USA 2010 Justyna Budzik Cele lekcji Cel ogólny Porównanie tematyki obrazów trójwymiarowych w historii mediów Cele szczegółowe uczeń
Trójwymiarowość wczoraj i dziś – film „Tron: dziedzictwo” w reż. J. Kosinski, USA 2010 Justyna Budzik Cele lekcji Cel ogólny Porównanie tematyki obrazów trójwymiarowych w historii mediów Cele szczegółowe uczeń
Kino dokumentalne – wierny zapis rzeczywistości czy nacechowana subiektywizmem wypowiedź artystyczna? Danuta Górecka ŁCDNiKP Adresat zajęć: Uczniowie szkoły podstawowej (kl.7-8) i ponadpodstawowej. Rodzaj zajęć: język polski, koło filmowe, wiedza o
Obraz wojny i sposób jego kreowania w filmie F. F. Coppoli „Czas apokalipsy” Jolanta Manthey Cele lekcji Uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji dzieła filmowego ćwiczy umiejętność współpracy prezentuje swoje stanowisko
„Gabinet doktora Caligari” a narodziny kina artystycznego Tomasz Mularski Cele lekcji Podczas zajęć uczniowie: współpracują w grupie poznają nowe pojęcia z historii kina analizują dzieło filmowe wypowiadają się na określony temat doskonalą
Czym „Rozstanie” podbiło światową widownię? Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące im. Gabriela Narutowicza w Łodzi Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji dzieła filmowego, w kontekście problemów współczesnego świata
„Rozmowy kontrolowane” - wywiad z Gerdem Wieslerem, bohaterem filmu „Życie na podsłuchu” Floriana Henkel Von Donnersmarcka Dagmara Nowakowska XXXI LO im. L. Zamenhofa w Łodzi Cele lekcji Uczeń: analizuje obejrzany
„Sherlock Holmes” – XIX-wieczny kryminał czy nowoczesne kino akcji Izabela Bucka Cele lekcji Uczeń: zapoznaje się z przykładem kinematografii światowej zapoznaje się z gatunkami filmowymi (kryminał, thriller) kształtuje umiejętność analizy
„Bunt nie przemija”, czyli o subkulturach młodzieżowych w kontekście filmu „Hair” Milosa Formana Joanna Zabłocka-Skorek Cele lekcji Uczeń: charakteryzuje przedstawicieli współczesnych subkultur młodzieżowych wie, na czym polegają ideologie poszczególnych subkultur
Filmowa uczta dla erudytów, czyli „Imię róży” Jeana Jacquesa Annauda Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcącym w Łodzi Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: poznaje film Jaeana Jacquesa Annauda pt.: „Imię róży",
Jak oswajać rzeczywistość, czyli o karykaturalnym wydaniu kroniki filmowej na podstawie „Polskiej kroniki non-camerowej” J. Antonisza Piotr Kopka Cele lekcji Po zajęciach uczeń: potrafi objaśnić konwencję kroniki filmowej potrafi omówić