Wyścig (1989)

2017-05-29T23:14:15+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Czy szybciej oznacza lepiej? „Wyścig” Marka Serafińskiego – bardzo krótki komentarz transformacji ustrojowej Karolina Prusiecka Cele lekcji Cel ogólny ćwiczenie analizy i syntezy faktów oraz interpretacji i oceny zjawisk Cele szczegółowe Uczeń:

Matka Teresa od kotów (2010)

2017-05-29T23:14:40+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Konfrontacja ze złem w filmie „Matka Teresa od kotów“ Pawła Sali Ewa Klonowska Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: analizuje i interpretuje wybrane fragmenty filmu z uwzględnieniem i oceną postaw i zachowań bohaterów odnosi zachowania

Las (2009)

2017-05-29T23:16:23+02:00środa, 17 maja 2017|

W świecie symboli – co się kryje w „Lesie” Piotra Dumały? Tomasz Mularski Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Radomiu Cele lekcji Podczas zajęć uczniowie: doskonalą sztukę dyskutowania i pracy w zespole

Królik po berlińsku (2009)

2017-05-29T23:16:45+02:00środa, 17 maja 2017|

„Królik po berlińsku” Bartosza Konopki, czyli w jaki sposób można z młodego widza zrobić „Królika doświadczalnego” Anna Równy I LO im. M. Kopernika w Radomiu Cele lekcji Podczas zajęć uczeń:

Kraj świata (1993)

2017-05-29T23:17:28+02:00środa, 17 maja 2017|

„Między dawnymi a nowymi laty” – Polacy u progu wolności w filmie Marii Zmarz-Koczanowicz „Kraj świata” Jolanta Manthey I Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Gdańsku Cele lekcji Cel ogólny: Rozwijanie

Joanna (2010)

2017-05-29T23:21:52+02:00środa, 17 maja 2017|

Same ze sobą wobec siebie. Kobieta i dziewczynka. Filmowe studium samotności. Scenariusz lekcji języka polskiego na podstawie filmu „Joanna” Feliksa Falka Mariusz Widawski Publiczne Gimnazjum w Woli Rzędzińskiej Cele lekcji

Jesteś Bogiem (2012)

2017-05-29T23:22:16+02:00środa, 17 maja 2017|

Czy magik doznał iluminacji? Rozważania na marginesie filmu „Jesteś Bogiem” w reż. Leszka Dawida Maciek Dowgiel Centralny Gabinet Edukacji Filmowej Cele lekcji Uczeń: rozumie pojęcie iluminacji w ujęciu filozofii św.

Jaskinia zapomnianych snów (2010)

2017-05-29T23:22:43+02:00środa, 17 maja 2017|

Pokazywać i opowiadać: "Jaskinia zapomnianych snów" W. Herzoga a początki myśli filmowej Justyna Budzik Cele lekcji wprowadzenie w podstawowe spory o status kina w początku jego istnienia kształtowanie umiejętności pracy z tekstem źródłowym (czytanie

Good Bye Lenin! (2003)

2017-05-29T23:23:52+02:00środa, 17 maja 2017|

„Good Bye Lenin!” – czy jutro będzie lepiej? Magdalena Rychlak XXIV Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Krakowie Cele lekcji Cel ogólny pokazanie młodzieży, która nie doświadczyła życia w rzeczywistości

Pokaż więcej