Czeski sen (2004)

2021-06-08T12:04:46+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Wszystko to możesz mieć...” – obraz społeczeństwa konsumpcyjnego w „Czeskim śnie” Klusaka i Remundy Tomasz Mularski Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Radomiu; IX Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Radomiu

Niepochowany (2004)

2017-05-29T22:04:16+02:00czwartek, 18 maja 2017|

"Niepochowany" Marty Meszaros – brudnopis historii Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele lekcji Cel ogólny: doskonalenie umiejętności analizowania dzieła filmowego pod względem

Słoneczna aleja (1999)

2017-05-29T22:08:27+02:00czwartek, 18 maja 2017|

"Był kiedyś kraj, w którym żyłem…" Jedna ulica, dwa światy w filmie "Słoneczna aleja" l. Hausmanna Justyna Całczyńska Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie Cele lekcji Cel ogólny:

Droga życia (2010)

2017-05-29T22:15:28+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Pielgrzymka – ucieczka przed sobą czy powrót do swego wnętrza? Rozważania zainspirowane filmem „Droga życia” w reż. Emilio Esteveza Grażyna Rybicka Zespół Szkół nr 3 w Płocku, Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia

Rewers (2009)

2017-05-29T22:48:34+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Piękna i Bestia” („Piękny i Bestia”?) Czasów stalinizmu, czyli „Rewers” Borysa Lankosza Aleksandra Bajger III LO im. M. Kopernika w Kaliszu Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: zdobywają wiedzę o stalinizmie

Rewers (2009)

2017-05-29T22:48:51+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Postmodernizm spotkał stalinizm” [1], czyli „Rozkurczowe działanie” [2] „Rewersu” Borysa Lankosza Aleksandra Bajger III LO im. M. Kopernika w Kaliszu Cele lekcji W trakcie zajęć uczniowie: doskonalą umiejętność świadomego, krytycznego

Róża (2011)

2017-05-29T22:55:22+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Róża” Wojciecha Smarzowskiego filmowym dyskursem o wartościach Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: analizuje i interpretuje dzieło filmowe w kontekście historyczno-społecznym charakteryzuje sytuację ludności

Różyczka (2010)

2017-05-29T22:55:48+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Kochankowie w objęciach polityki. Co film „Różyczka” Jana Kidawy - błońskiego mówi o wpływie systemu na życie prywatne obywateli? Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji W trakcie

Generał Nil (2009)

2017-05-29T23:24:41+02:00środa, 17 maja 2017|

O środkach filmowego wyrazu – w kontekście fragmentów filmu „Generał Nil” Elżbieta Piotrowicz ZSO nr 3 Gliwice – II LO i Gimnazjum nr 17 Cele lekcji doskonalenie umiejętności świadomego i krytycznego

Pokaż więcej