Strona główna-ponadpodstawowa-godzina wychowawcza

Róża (2011)

2017-05-29T22:55:22+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Róża” Wojciecha Smarzowskiego filmowym dyskursem o wartościach Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: analizuje i interpretuje dzieło filmowe w kontekście historyczno-społecznym charakteryzuje sytuację ludności

Sala samobójców (2011)

2017-05-29T22:56:23+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Rozmowy w sieci… o odpowiedzialności”. Scenariusz zajęć dotyczących filmu „Sala samobójców” Jana Komasy Joanna Zabłocka-Skorek Doktorantka Instytutu Sztuki Filmowej Uniwersytetu Jagiellońskiego Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: w sposób swobodny

Dwoje do poprawki (2012)

2017-05-29T22:57:48+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Dwoje do poprawki” („Hope springs”) w reż. Davida Frankela, jako przyczynek do dyskusji o związkach małżeńskich Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele

Tsotsi (2005)

2017-05-29T23:10:24+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Jaka jest zawartość człowieka w gangsterze i gangstera w człowieku? Czy film „Tsotsi” Gavina Hooda jest odpowiedzią na to pytanie? Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące im. Gabriela Narutowicza w Łodzi

Wszystko, co kocham (2009)

2017-05-29T23:13:24+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Jak stać się bohaterem swoich czasów? – na podstawie filmu „Wszystko, co kocham” Jacka Borcucha Anna Równy I LO im. M. Kopernika w Radomiu Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: ćwiczy

Wymyk (2011)

2017-05-29T23:13:54+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Kiedy prawda o człowieku „Wymyka” się prostej ocenie. Refleksje po filmie Grega Zglinskiego Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji W czasie lekcji uczeń: poznaje i ocenia postawy

Ki (2011)

2017-05-29T23:18:19+02:00środa, 17 maja 2017|

W kręgu uproszczeń językowych, czyli dlaczego granice języka są granicami świata (na podstawie „Ki” Leszka Dawida) Piotr Kopka Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Kołobrzegu Cele lekcji Po zajęciach uczeń:

Dom zły (2009)

2017-05-29T23:27:17+02:00środa, 17 maja 2017|

Nie tylko Bareja – obraz PRL-u w filmie „Dom zły” Wojciecha Smarzowskiego Jolanta Manthey Cele lekcji W czasie zajęć uczeń: doskonali umiejętność analizy i interpretacji dzieła filmowego ćwiczy umiejętność współpracy prezentuje swoje

Joanna (2013)

2017-05-29T19:44:26+02:00środa, 17 maja 2017|

„Tak blisko a tak daleko” – o problemach współczesności w filmie Anety Kopacz „Joanna” Paulina Nowak-Drapińska Gimnazjum nr 113 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zawiszaków Proporca „Victoria” w Warszawie Cele lekcji

Joanna (2013)

2017-05-29T19:44:47+02:00środa, 17 maja 2017|

Realizacja horacjańskiego motywu „Non omnis moriar” W filmie dokumentalnym „Joanna” w reż. Anety Kopacz Anna Równy Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Uczeń doskonali umiejętność analizy

Pokaż więcej