Strona główna-obyczajowy

Pręgi (2004)

2017-05-29T22:47:10+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Pręgi” Magdaleny Piekorz – film o destrukcyjnych relacjach międzyludzkich czy o zbawczej sile miłości? Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: doskonali umiejętność

Sala samobójców (2011)

2017-05-29T22:56:23+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Rozmowy w sieci… o odpowiedzialności”. Scenariusz zajęć dotyczących filmu „Sala samobójców” Jana Komasy Joanna Zabłocka-Skorek Doktorantka Instytutu Sztuki Filmowej Uniwersytetu Jagiellońskiego Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: w sposób swobodny

Pajęczyna Charlotty (2006)

2017-05-18T13:09:40+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Cudem jest prawdziwy przyjaciel Joanna Zabłocka-Skorek filmoznawca, pedagog Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: poznaje znaczenie słowa ADAPTACJA; swobodnie wypowiada się na temat obejrzanego filmu; charakteryzuje postacie filmowe; tworzy dzieła

Sztuczki (2007)

2017-05-29T22:59:57+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Czy film „Sztuczki” Andrzeja Jakimowskiego jest współczesną baśnią? Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Podczas zajęć uczniowie: odnajdują przesłanie filmu analizują zachowania i postawy bohaterów omawiają

Tajemniczy ogród (1993)

2017-05-29T23:00:38+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Magiczna siła przyjaźni i natury w filmie Agnieszki Holland „Tajemniczy ogród” Jolanta Bielecka ŁCDNiKP Cele lekcji Cel ogólny: kształcenie umiejętności odbioru dzieła filmowego Cele szczegółowe Uczeń: rozumie znaczenie terminów: adaptacja

Wenecja (2010)

2017-05-29T23:11:21+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Wenecja w piwnicy, czyli jak marzenia zderzają się z rzeczywistością w filmie „Wenecja” Jana Jakuba Kolskiego Mariusz Widawski Publiczne Gimnazjum w Woli Rzędzińskiej Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: interpretuje

Wszystko, co kocham (2009)

2017-05-29T23:13:24+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Jak stać się bohaterem swoich czasów? – na podstawie filmu „Wszystko, co kocham” Jacka Borcucha Anna Równy I LO im. M. Kopernika w Radomiu Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: ćwiczy

Matka Teresa od kotów (2010)

2017-05-29T23:14:40+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Konfrontacja ze złem w filmie „Matka Teresa od kotów“ Pawła Sali Ewa Klonowska Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: analizuje i interpretuje wybrane fragmenty filmu z uwzględnieniem i oceną postaw i zachowań bohaterów odnosi zachowania

Las (2009)

2017-05-29T23:16:23+02:00środa, 17 maja 2017|

W świecie symboli – co się kryje w „Lesie” Piotra Dumały? Tomasz Mularski Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Radomiu Cele lekcji Podczas zajęć uczniowie: doskonalą sztukę dyskutowania i pracy w zespole

Kraj świata (1993)

2017-05-29T23:17:28+02:00środa, 17 maja 2017|

„Między dawnymi a nowymi laty” – Polacy u progu wolności w filmie Marii Zmarz-Koczanowicz „Kraj świata” Jolanta Manthey I Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Gdańsku Cele lekcji Cel ogólny: Rozwijanie

Pokaż więcej