Klaus (2019)
Klaus (2019) Reż. Sergio Pablos Hanna Arend i Wojciech Świdziński Hanka: Tytuł filmu Klaus, w powiązaniu z niedawną Wigilią i świętami Bożego Narodzenia, może sugerować kolejną, przesłodzoną opowieść pełną
Klaus (2019) Reż. Sergio Pablos Hanna Arend i Wojciech Świdziński Hanka: Tytuł filmu Klaus, w powiązaniu z niedawną Wigilią i świętami Bożego Narodzenia, może sugerować kolejną, przesłodzoną opowieść pełną
Pan Jangle i świąteczna podróż (2020) Reż. David E. Talbert Małgorzata Bazan, Maciej Dowgiel Gosia: Szczególnie w czasach tak szybko rozwijających się nowych technologii czytanie dzieciom baśni jest na
Wyprawa na Księżyc (2019) Reż. Glen Keane Małgorzata Bazan, Maciej Dowgiel Maciek: Od wieków kultury i religie starają się oswoić śmierć, sprawić, aby ludzie przestali się jej bać. Wzięły
Słynny najazd niedźwiedzi na Sycylię (2019) Reż. Lorenzo Mattotti Małgorzata Bazan, Maciej Dowgiel Maciek: wielką przyjemność sprawiło mi obejrzenie Słynnego najazdu niedźwiedzi na Sycylię. Pewnie dlatego, że historia opowiedziana w
Solan i Ludwik: Misja Księżyc (2018) Reż. Rasmus A. Sivertsen Data premiery: 14 sierpnia 2020 Jadwiga Mostowska Podróże kosmiczne wciąż fascynują. Nie tak dawno wielu z nas śledziło
O magii filmu animowanego i jego dialogu z innymi dziedzinami sztuki w twórczości Piotra Dumały (na przykładzie filmu Ściany, 1987) Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Adresat
Bayala i ostatni smok (2019) Reż. Aina Järvine, Federico Milella Data premiery: 14 lutego 2020 Anna Kołodziejczak Czy smoki istniały naprawdę? Czy były to prehistoryczne gady, które dawno
Marona – psia opowieść (2019) Reż. Anca Damian Hanka Arend, Maciej Dowgiel Hanka: Jeszcze tak niedawno spotykaliśmy się z najbliższymi przy wigilijnym stole (być może nadal w niektórych domach
Kraina lodu 2 (2019) Reż. Chris Buck i Jennifer Lee Data premiery: 22 listopada 2019 Wojciech Świdziński Kraina lodu z 2013 roku to jeden z największych sukcesów studia
Sztuka spadania (2004) — Sztuka oglądania. Animacja Tomasza Bagińskiego jako płaszczyzna i punkt wyjścia do (twórczych) dociekań nad rolą gatunków telewizyjnych w odkrywaniu tekstu kultury i w kształtowaniu postaw (telewizyjnego) odbiorcy/widza