Rysiek lwie serce (2013)
Rysiek lwie serce Dystrybutor: Monolith Films reż.: Manuel Sicilia Informacje o filmie tytuł: "Rysiek Lwie Serce" tytuł oryg.: "Justin y la espada del valor" gatunek: animacja,
Rysiek lwie serce Dystrybutor: Monolith Films reż.: Manuel Sicilia Informacje o filmie tytuł: "Rysiek Lwie Serce" tytuł oryg.: "Justin y la espada del valor" gatunek: animacja,
Gang Wiewióra Dystrybutor: Monolith Films REŻ.: PETER LEPENIOTIS Informacje o filmie tytuł: "Gang Wiewióra" tytuł oryg.: "The Nut Job" gatunek: animacja, dla dzieci, komedia, przygodowy reżyseria:
Gra o tron (2011–2018), czyli o średniowiecznych realiach słów kilka Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Adresat zajęć: uczniowie klas VII szkoły podstawowej i II-III gimnazjum Rodzaj zajęć:
Dwaj wędrowcy i ich bagaż. Motyw podróży ojca i syna w filmie dokumentalnym Pawła Łozińskiego Aleksandra Bajger III Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Kaliszu Cel ogólny: Uczeń rozumie metaforyczną
Egzystencja na wsi. Analiza porównawcza dokumentu Władysława Ślesickiego pt. „Rodzina człowieka” i fragmentów powieści „Chłopi” Władysława Reymonta Małgorzata Bazan IX Liceum Ogólnokształcące im. K. Hoffmanowej w Warszawie Cele lekcji Cel
To, co ważne... — rozmawiamy o filmie Jacka Lusińskiego Carte blanche Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Cel ogólny: Przygotowanie uczniów do refleksyjnego odbioru dzieła
Mały tramp kontra złoty cielec – o chaplinowskim śmiechu przez łzy w filmie „Gorączka złota” Aleksandra Bajger Nauczycielka języka polskiego. III LO im. M.Kopernika w Kaliszu. Cele lekcji W trakcie
Siła symboli — historycznie i społeczne konteksty symboli sierpnia ‘80 Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Refleksja na temat roli i znaczenia symboli dla
Postawy społeczne Polaków podczas okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Analiza postaw Polaków wobec rzeczywistości okupacyjnej
„Antyrocznicowe”, „antykombatanckie”, „antymartyrologiczne”, „antypolityczne” i „antyrozrachunkowe” spojrzenie Filipa Bajona na poznański czerwiec 1956 roku Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Doskonalenie umiejętności analizy