Ściany (1987)

2020-02-18T13:49:51+01:00wtorek, 18 lutego 2020|

O magii filmu animowanego i jego dialogu z innymi dziedzinami sztuki w twórczości Piotra Dumały (na przykładzie filmu Ściany, 1987) Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Adresat

Triumf woli (1935)

2019-11-05T11:37:11+01:00środa, 6 listopada 2019|

Triumf woli (1935) Leni Riefenstahl jako przykład audiowizualnej manipulacji Jolanta Wróblewska Liceum Ogólnokształcące Nr I we Wrocławiu Adresat zajęć: uczniowie szkoły średniej. Rodzaj zajęć: język polski, wiedza o kulturze, historia.

Smok (2015)

2019-11-18T11:47:05+01:00środa, 5 czerwca 2019|

Hejt, hype i fejm — o nowych mediach w filmie Tomasza Bagińskiego Smok (2015) Tomasz Mularski Meridian International School w Warszawie Adresat zajęć: uczniowie szkoły gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej/ponadpodstawowej. Rodzaj zajęć:

Michał (1979)

2019-11-18T11:28:51+01:00środa, 10 października 2018|

„W centrum moich zainteresowań stoi człowiek wpisany w konkretną rzeczywistość, pozostający w określonych relacjach z ludźmi”[*] — rozmowa o filmie Michał (1979) Grażyny Kędzielawskiej Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac

Tata Kazika (1993)

2018-10-15T13:01:25+02:00wtorek, 24 kwietnia 2018|

Tata Kazika (1993) — trudne relacje ojca i syna Maciej Dowgiel Adresat zajęć: : uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: godzina wychowawcza, wychowanie do życia w rodzinie, wiedza o kulturze. Cel ogólny

Pokaż więcej