-psychologiczny

33 sceny z życia (2008)

2017-05-29T20:26:49+00:00

„Pytasz, co w moim życiu z wszystkich rzeczą główną, powiem ci: śmierć i miłość — obydwie zarówno” [1] Nie tylko o miłości i śmierci w życiu Justyny Bogutówny i Julii Szczęsnej

33 sceny z życia (2008)2017-05-29T20:26:49+00:00

Weiser (2000)

2017-05-29T20:39:05+00:00

Filmowe puzzle, czyli w poszukiwaniu wyjaśnienia tajemnicy pewnego zdarzenia i tajemniczego zniknięcia pewnego chłopca. Rzecz o mitologizacji przeszłości przez ludzką pamięć w filmie Wojciecha Marczewskiego „Weiser” Mariusz Widawski Zespół Szkół Publicznych

Weiser (2000)2017-05-29T20:39:05+00:00

Ostatni dzwonek (1989)

2017-05-29T22:25:50+00:00

„Już tam w szkole zrobią z ciebie ucznia” [1]. Obraz szkoły w powieści „Ferdydurke” i w filmie „Ostatni dzwonek” Agnieszka Kania XXVIII Liceum Ogólnokształcące im. Wojciecha Bednarskiego w Krakowie Cele

Ostatni dzwonek (1989)2017-05-29T22:25:50+00:00

Ryś (1981)

2017-05-29T20:36:50+00:00

„Adaptacja jest w dziedzinie kinematografii techniką kompozycyjną nieznającą ograniczeń i sięgającą we wszystkie możliwe regiony” [1] Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej w Łodzi, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi

Ryś (1981)2017-05-29T20:36:50+00:00

Erratum (2010)

2017-05-29T21:40:47+00:00

„Skąd przychodzimy, kim jesteśmy, dokąd idziemy?” „Erratum” Marka Lechkiego filmem o drodze do siebie Elwira Rewińska Czas pracy 2 godziny lekcyjne Przebieg lekcji 1. PRZED projekcją filmu (ukierunkowanie odbioru): a) rola

Erratum (2010)2017-05-29T21:40:47+00:00

Człowiek na torze (1956)

2017-05-29T21:44:59+00:00

Doraźność i uniwersalizm arcydzieła Andrzeja Munka "Człowiek na torze" Jolanta Manthey I Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku Cele lekcji cel ogólny ćwiczenie analizy i syntezy faktów oraz interpretacji i oceny zjawisk cele szczegółowe

Człowiek na torze (1956)2017-05-29T21:44:59+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast