Rezerwat (2007)

2017-05-29T22:54:44+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Tragikomiczny świat „Rezerwatu” Łukasza Palkowskiego Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: analizuje i interpretuje wybrane elementy filmu (bohaterowie i ich świat)

Róża (2011)

2017-05-29T22:55:22+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Róża” Wojciecha Smarzowskiego filmowym dyskursem o wartościach Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: analizuje i interpretuje dzieło filmowe w kontekście historyczno-społecznym charakteryzuje sytuację ludności

Parę osób, mały czas (2005)

2017-05-29T22:57:20+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Parę osób mały czas” Andrzeja Barańskiego – film o poezji, poecie i niezwykłej przyjaźni [1] Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Podczas zajęć uczniowie: analizują

Dwoje do poprawki (2012)

2017-05-29T22:57:48+02:00czwartek, 18 maja 2017|

„Dwoje do poprawki” („Hope springs”) w reż. Davida Frankela, jako przyczynek do dyskusji o związkach małżeńskich Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele

Tsotsi (2005)

2017-05-29T23:10:24+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Jaka jest zawartość człowieka w gangsterze i gangstera w człowieku? Czy film „Tsotsi” Gavina Hooda jest odpowiedzią na to pytanie? Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące im. Gabriela Narutowicza w Łodzi

Walc z Baszirem (2008)

2017-05-29T23:10:51+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Osobisty i uniwersalny wymiar animowanego dokumentu Ariego Folmana „Walc z Baszirem” Aleksandra Bajger III Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Kaliszu Cele lekcji Cel ogólny Uczeń rozumie funkcję animacji w filmie

Wenecja (2010)

2017-05-29T23:11:21+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Wenecja w piwnicy, czyli jak marzenia zderzają się z rzeczywistością w filmie „Wenecja” Jana Jakuba Kolskiego Mariusz Widawski Publiczne Gimnazjum w Woli Rzędzińskiej Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: interpretuje

Wszystko, co kocham (2009)

2017-05-29T23:13:24+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Jak stać się bohaterem swoich czasów? – na podstawie filmu „Wszystko, co kocham” Jacka Borcucha Anna Równy I LO im. M. Kopernika w Radomiu Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: ćwiczy

Wymyk (2011)

2017-05-29T23:13:54+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Kiedy prawda o człowieku „Wymyka” się prostej ocenie. Refleksje po filmie Grega Zglinskiego Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji W czasie lekcji uczeń: poznaje i ocenia postawy

Maski (1998)

2017-05-29T23:16:00+02:00środa, 17 maja 2017|

Piotr Karwas, „Maski" (1998) Karolina Prusiecka LO im. B. Śniadeckich w Zgorzelcu Przebieg lekcji O filmie: Film to nie tylko treść – historia, o której opowiada – ale również forma.

Pokaż więcej