Juno (2007)
Juno - an usual teenager? Nina Śrutek, Karolina Kucharczyk Cele lekcji After the lesson the students should be able to: • know the plot of the film • analyze the
Juno - an usual teenager? Nina Śrutek, Karolina Kucharczyk Cele lekcji After the lesson the students should be able to: • know the plot of the film • analyze the
„Donnie Darko” as an example of a troubled and misunderstood teen in a juvenile delinquent movie. Esl movie-related classes. The students should watch the film before the lesson. Adam Chmielowiec, Piotr
Analysis of the „Breakfast club” movie protagonists as timeless images of western teenagers Nikoletta Korza, Joanna Majnusz, Magdalena Romańska Cele lekcji After the lesson students should: • know the plot
Kara śmierci w świetle języka filozofii i filmu. O karze głównej Leszka Kołakowskiego oraz krótki film o zabijaniu Krzysztofa Kieślowskiego Wiktor Figiel Zespół Szkół Oólnokształcących nr 5 we Wrocławiu Cele
Propozycje wykorzystania filmu Krzysztofa Kieślowskiego "Przypadek” na lekcjach języka polskiego Anna Równy Środki dydaktyczne Temat I karta pracy z tekstem bajki Ignacego Krasickiego „Myszy" fragmenty filmu „Przypadek" „Słownik terminów literackich" plakat
"Cwał" Krzysztofa Zanussiego – propozycje metodyczne Danuta Górecka ŁCDNiKP Przebieg lekcji I. W tych trudnych czasach nie ma jednej prawdy (ciotka Idalia) "Cwał" [1] to film o woli przetrwania w
O odwadze realizowania marzeń i życiowych pasji w czasach wrogich człowiekowi. Na podstawie filmu Krzysztofa Zanussiego "Cwał" Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji cel ogólny
"Pokłosie" Władysława Pasikowskiego – katharsis w thrillerze Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji cel ogólny zwrócenie uwagi na: potrzebę rozrachunku z przeszłością, konieczność zachowania pamięci o Zagładzie, ponadczasowość problemów poruszanych
„Skąd przychodzimy, kim jesteśmy, dokąd idziemy?” „Erratum” Marka Lechkiego filmem o drodze do siebie Elwira Rewińska Czas pracy 2 godziny lekcyjne Przebieg lekcji 1. PRZED projekcją filmu (ukierunkowanie odbioru): a) rola
Jak mówić o czasie wojny na podstawie „Zdążyć przed panem bogiem” Hanny Krall, „Idy” Pawła Pawlikowskiego oraz fragmentów „Początku” Andrzeja Szczypiorskiego Justyna Całczyńska Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie