Okruchy dnia (1993)

2017-05-29T21:32:49+00:00

Dramat niespełnienia w filmie „Okruchy dnia” Jamesa Ivory’ego Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Cel ogólny zajęć: • Przygotowanie uczniów do analizy i odbioru tekstów

Okruchy dnia (1993) 2017-05-29T21:32:49+00:00

Cwał (1996)

2017-05-29T21:49:00+00:00

"Cwał" Krzysztofa Zanussiego – propozycje metodyczne Danuta Górecka ŁCDNiKP Przebieg lekcji I. W tych trudnych czasach nie ma jednej prawdy (ciotka Idalia) "Cwał" [1] to film o woli przetrwania w

Cwał (1996) 2017-05-29T21:49:00+00:00

Cwał (1996)

2017-05-29T21:49:14+00:00

O odwadze realizowania marzeń i życiowych pasji w czasach wrogich człowiekowi. Na podstawie filmu Krzysztofa Zanussiego "Cwał" Danuta Górecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji cel ogólny

Cwał (1996) 2017-05-29T21:49:14+00:00

Dusza śpiewa (1997)

2017-05-29T21:47:49+00:00

Proces poszukiwania prawdy. "Dusza śpiewa" – z cyklu "opowieści weekendowe" Krzysztofa Zanussiego Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele lekcji cel ogólny wielostronne

Dusza śpiewa (1997) 2017-05-29T21:47:49+00:00

Pogoda na jutro (2003)

2017-05-29T22:05:06+00:00

Jaką diagnozę współczesności odnajdujemy w filmie Jerzego Stuhra "Pogoda na jutro"? Ewa Kanownik Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele lekcji Cel ogólny: przygotowanie uczniów

Pogoda na jutro (2003) 2017-05-29T22:05:06+00:00

Good bye Lenin! (2003)

2017-05-29T22:06:56+00:00

Co jest powodem nostalgii za komunizmem..., czyli o tym, jak Alex „uratował” NRD dla swojej matki. ("Good Bye Lenin!" w reż. W. Beckera) Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży

Good bye Lenin! (2003) 2017-05-29T22:06:56+00:00

Kino dokumentalne

2017-05-29T22:24:16+00:00

Kino dokumentalne – wierny zapis rzeczywistość czy nacechowana subiektywizmem wypowiedź artystyczna? Danuta Górecka ŁCDNiKP Cele lekcji Podczas zajęć uczeń: pogłębia rozumienie pojęć związanych z filmem dokumentalnym doskonali umiejętność argumentowania, wnioskowania, dyskutowania

Kino dokumentalne 2017-05-29T22:24:16+00:00

Sherlock Holmes (2009)

2017-05-29T22:35:30+00:00

„Sherlock Holmes” – XIX-wieczny kryminał czy nowoczesne kino akcji Izabela Bucka Cele lekcji Uczeń: zapoznaje się z przykładem kinematografii światowej zapoznaje się z gatunkami filmowymi (kryminał, thriller) kształtuje umiejętność analizy

Sherlock Holmes (2009) 2017-05-29T22:35:30+00:00

Jak zostać królem (2010)

2017-05-29T22:40:59+00:00

„Jąkający się mają więcej czasu na zastanowienie się, co chcą powiedzieć”… jak zostać Królem i przestać się jąkać…[1] Mariusz Widawski gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna Cele lekcji W trakcie zajęć uczeń: interpretuje dzieło

Jak zostać królem (2010) 2017-05-29T22:40:59+00:00

Cinema Paradiso (1988)

2017-05-29T22:34:12+00:00

„Cinema Paradiso” - miejsce magiczne, centrum świata, raj… już utracony Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje film Giuseppe Tornatore pt.: "Cinema Paradiso" nazywa wrażenia i odczucia

Cinema Paradiso (1988) 2017-05-29T22:34:12+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast