Szpieg (2011)

2020-03-26T12:48:32+01:00piątek, 27 marca 2020|

Antybond. Szpieg (2011) Tomasa Alfredsona Elwira Rewińska Film szpiegowski to odmiana kina sensacyjnego, cieszącego się dużym zainteresowaniem widzów. Miarą popularności tego gatunku obecnie mogą być głośne tytuły z ostatniej dekady,

Hop (2011)

2019-11-18T11:43:09+01:00sobota, 20 kwietnia 2019|

Hop (2011) Reż. Tim Hill Hanka Arend, Maciej Dowgiel Hanka: Zapewne niejednokrotnie słyszeli Państwo takie powiedzenie: „Niedaleko pada jabłko od jabłoni”. No, cóż…, tak jak wiele „życiowych mądrości” i

Pina (2011)

2018-09-14T12:37:30+02:00środa, 7 lutego 2018|

Przestrzeń w tańcu i przestrzeń w filmie. Pina (2011) Wima Wendersa w 3D — rozszerzenie możliwości filmu dokumentalnego o nowe środki wyrazu Anna Równy Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Radomiu

Gra o tron (2011–2018)

2018-06-06T15:01:54+02:00wtorek, 29 sierpnia 2017|

Gra o tron (2011–2018), czyli o średniowiecznych realiach słów kilka Artur Gryz Publiczne Gimnazjum nr 37 w Łodzi Adresat zajęć: uczniowie klas VII szkoły podstawowej i II-III gimnazjum Rodzaj zajęć:

Lęk wysokości (2011)

2017-05-29T20:41:17+02:00piątek, 19 maja 2017|

Ojcowie i synowie — o niełatwych relacjach w literaturze i filmie Jolanta Manthey I LO im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Porównywanie funkcjonowania podobnych motywów, toposów

Dobro, piękno i prawda (2011)

2017-05-29T21:50:01+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Czy dobro, piękno i prawda to już tylko „papierowe” wartości? – refleksje zainspirowane filmem Balbiny Bruszewskiej Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele

Ubierz mnie (2011)

2017-05-29T21:50:26+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Co (i kto) się kryje pod ubraniem? "Ubierz mnie" Małgorzaty Goliszewskiej jako wstęp do rozważań nad praktyką ubierania, tworzenia znaczeń i budowania tożsamości Wiktor Figiel V Liceum Ogólnokształcące im. B. Jasińskiego

Tonia i jej dzieci (2011)

2017-05-29T22:00:24+02:00czwartek, 18 maja 2017|

Dla nich ideologia była ważniejsza, czyli o miłości i rodzicielstwie komunistki. Analiza filmu "Tonia i jej dzieci" Marcela Łozińskiego Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno – Społecznych i Szkoleń Cele

Pokaż więcej