-ponadpodstawowa

Szczur w koronie (2005)

2018-04-11T10:43:14+00:00

Dokumentalista i jego bohater w obliczu alkoholizmu na podstawie filmu Szczur w koronie (2005) Jacka Bławuta Justyna Całczyńska IV Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie Adresat zajęć: :

Szczur w koronie (2005) 2018-04-11T10:43:14+00:00

To idzie młodość (1981)

2018-03-06T10:59:59+00:00

To idzie młodość (1981) Reż. Waldemar Krzystek Anna Ryłek Docelowa grupa odbiorców (etap edukacji): uczniowie szkół ponadgimnazjalnych/ ponadpodstawowych. Nazwy przedmiotów (zajęć), na których można wykorzystać film: godzina wychowawcza, historia, język

To idzie młodość (1981) 2018-03-06T10:59:59+00:00

Pina (2011)

2018-02-07T20:12:06+00:00

Przestrzeń w tańcu i przestrzeń w filmie. Pina (2011) Wima Wendersa w 3D — rozszerzenie możliwości filmu dokumentalnego o nowe środki wyrazu Anna Równy Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Radomiu

Pina (2011) 2018-02-07T20:12:06+00:00

Sukces (1968)

2018-01-31T16:07:35+00:00

Sukces (1968) Reż. Marek Piwowski Dorota Gołębiowska Docelowa grupa odbiorców (etap edukacji): kl. VII–VIII szkoły podstawowej, szkoły ponadpodstawowe. Nazwy przedmiotów (zajęć), podczas których można wykorzystać film: godzina wychowawcza, język

Sukces (1968) 2018-01-31T16:07:35+00:00

Jak to się robi (2006)

2018-01-25T11:50:50+00:00

Człowiek człowiekowi produktem? — mechanizmy kreowania polityków w filmie Jak to się robi (2006) Marcela Łozińskiego Tomasz Mularski Meridian International Schools w Warszawie Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć:

Jak to się robi (2006) 2018-01-25T11:50:50+00:00

Amy (2015)

2018-01-25T11:51:54+00:00

Bo w życiu najważniejsze jest… życie, a w jej życiu „snuł się ból”. Amy (2015) — dokumentalny dziennik filmowy o Amy Winehouse Mariusz Widawski Zespół Szkół Publicznych w Woli Rzędzińskiej Adresat

Amy (2015) 2018-01-25T11:51:54+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast