Sztuka spadania (2004)

2019-11-13T12:26:46+00:00

Sztuka spadania (2004) — Sztuka oglądania. Animacja Tomasza Bagińskiego jako płaszczyzna i punkt wyjścia do (twórczych) dociekań nad rolą gatunków telewizyjnych w odkrywaniu tekstu kultury i w kształtowaniu postaw (telewizyjnego) odbiorcy/widza

Sztuka spadania (2004)2019-11-13T12:26:46+00:00

Smok (2015)

2019-11-18T11:47:05+00:00

Hejt, hype i fejm — o nowych mediach w filmie Tomasza Bagińskiego Smok (2015) Tomasz Mularski Meridian International School w Warszawie Adresat zajęć: uczniowie szkoły gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej/ponadpodstawowej. Rodzaj zajęć:

Smok (2015)2019-11-18T11:47:05+00:00

Sekrety morza (2014)

2019-11-18T11:38:37+00:00

Jakie są elementy ścieżki dźwiękowej filmu? — na przykładzie animacji Sekrety morza (2014) w reżyserii Tomma Moore’a. Inspiracja do twórczej zabawy dźwiękiem Agnieszka Czachorowska Nauczycielka wychowawczyni świetlicy, opiekun Tęczowego Klubu Filmowego

Sekrety morza (2014)2019-11-18T11:38:37+00:00

Wizyta (1974)

2019-11-18T11:37:04+00:00

Wizyta (1974) Reż. Marcel Łoziński Anna Ryłek Docelowa grupa odbiorców (etap edukacji): uczniowie szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych. Nazwy przedmiotów (zajęć), na których można wykorzystać film: godzina wychowawcza, język polski, zajęcia humanistyczne

Wizyta (1974)2019-11-18T11:37:04+00:00

Trzy wcielenia arcy-Polaka

2019-11-18T11:33:57+00:00

Trzy wcielenia arcy-Polaka Agnieszka Nowakowska II Liceum Ogólnokształcące im. Dąbrówki w Gnieźnie Adresat zajęć: uczniowie gimnazjum, uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej/ponadpodstawowej (klasa 1). Rodzaj zajęć: język polski, koło filmowe. Cel ogólny zajęć: Przygotowanie uczniów do

Trzy wcielenia arcy-Polaka2019-11-18T11:33:57+00:00

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego

2019-11-18T11:29:54+00:00

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego Wiktor Figiel Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 we Wrocławiu Adresat zajęć: uczniowie szkół ponadgimnazjalnych. Rodzaj zajęć: etyka, wiedza o kulturze, język polski, koło/warsztaty filmoznawcze. Cel ogólny zajęć: Przygotowanie

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego2019-11-18T11:29:54+00:00

Dziennik.pl (2004)

2019-11-18T11:27:37+00:00

O pożytkach z blogowania w filmie dokumentalnym Marii Zmarz-Koczanowicz Dziennik.pl (2004) Jolanta Manthey I LO im. M. Kopernika w Gdańsku Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: język polski, zajęcia

Dziennik.pl (2004)2019-11-18T11:27:37+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast