Sekrety morza (2014)

2019-02-19T13:20:11+00:00

Jakie są elementy ścieżki dźwiękowej filmu? — na przykładzie animacji Sekrety morza (2014) w reżyserii Tomma Moore’a. Inspiracja do twórczej zabawy dźwiękiem Agnieszka Czachorowska Nauczycielka wychowawczyni świetlicy, opiekun Tęczowego Klubu Filmowego

Sekrety morza (2014)2019-02-19T13:20:11+00:00

Wizyta (1974)

2019-01-17T12:54:43+00:00

Wizyta (1974) Reż. Marcel Łoziński Anna Ryłek Docelowa grupa odbiorców (etap edukacji): uczniowie szkół ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych. Nazwy przedmiotów (zajęć), na których można wykorzystać film: godzina wychowawcza, język polski, zajęcia humanistyczne

Wizyta (1974)2019-01-17T12:54:43+00:00

Trzy wcielenia arcy-Polaka

2018-12-12T10:40:56+00:00

Trzy wcielenia arcy-Polaka Agnieszka Nowakowska II Liceum Ogólnokształcące im. Dąbrówki w Gnieźnie Adresat zajęć: uczniowie gimnazjum, uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej/ponadpodstawowej (klasa 1). Rodzaj zajęć: język polski, koło filmowe. Cel ogólny zajęć: Przygotowanie uczniów do

Trzy wcielenia arcy-Polaka2018-12-12T10:40:56+00:00

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego

2018-10-24T10:46:27+00:00

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego Wiktor Figiel Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 we Wrocławiu Adresat zajęć: uczniowie szkół ponadgimnazjalnych. Rodzaj zajęć: etyka, wiedza o kulturze, język polski, koło/warsztaty filmoznawcze. Cel ogólny zajęć: Przygotowanie

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego2018-10-24T10:46:27+00:00

Dziennik.pl (2004)

2018-10-02T14:10:52+00:00

O pożytkach z blogowania w filmie dokumentalnym Marii Zmarz-Koczanowicz Dziennik.pl (2004) Jolanta Manthey I LO im. M. Kopernika w Gdańsku Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: język polski, zajęcia

Dziennik.pl (2004)2018-10-02T14:10:52+00:00

Jak to się robi (2006)

2018-09-14T12:34:23+00:00

Człowiek człowiekowi produktem? — mechanizmy kreowania polityków w filmie Jak to się robi (2006) Marcela Łozińskiego Tomasz Mularski Meridian International Schools w Warszawie Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć:

Jak to się robi (2006)2018-09-14T12:34:23+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast