Szczur w koronie (2005)

2018-04-11T10:43:14+00:00

Dokumentalista i jego bohater w obliczu alkoholizmu na podstawie filmu Szczur w koronie (2005) Jacka Bławuta Justyna Całczyńska IV Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie Adresat zajęć: :

Szczur w koronie (2005) 2018-04-11T10:43:14+00:00

Jak to się robi (2006)

2018-01-25T11:50:50+00:00

Człowiek człowiekowi produktem? — mechanizmy kreowania polityków w filmie Jak to się robi (2006) Marcela Łozińskiego Tomasz Mularski Meridian International Schools w Warszawie Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć:

Jak to się robi (2006) 2018-01-25T11:50:50+00:00

Czarodziejska góra. Amerykański portret Czesława Miłosza (2001)

2017-12-10T13:41:52+00:00

Miłosz na amerykańskim Parnasie. Filmowy portret polskiego noblisty w dokumencie Marii Zmarz-Koczanowicz pt. Czarodziejska góra. Amerykański portret Czesława Miłosza (2001) Anna Ryłek II Liceum Ogólnokształcące im. G. Narutowicza w Łodzi

Czarodziejska góra. Amerykański portret Czesława Miłosza (2001) 2017-12-10T13:41:52+00:00

Ojciec i syn (2013)

2017-07-31T20:03:08+00:00

Dwaj wędrowcy i ich bagaż. Motyw podróży ojca i syna w filmie dokumentalnym Pawła Łozińskiego Aleksandra Bajger III Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Kaliszu Cel ogólny: Uczeń rozumie metaforyczną

Ojciec i syn (2013) 2017-07-31T20:03:08+00:00

Carte Blanche (2015)

2017-06-14T10:33:45+00:00

To, co ważne... — rozmawiamy o filmie Jacka Lusińskiego Carte blanche Jolanta Bielecka Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego Cele lekcji Cel ogólny: Przygotowanie uczniów do refleksyjnego odbioru dzieła

Carte Blanche (2015) 2017-06-14T10:33:45+00:00

Gorączka złota (1925)

2017-05-29T22:53:01+00:00

Mały tramp kontra złoty cielec – o chaplinowskim śmiechu przez łzy w filmie „Gorączka złota” Aleksandra Bajger Nauczycielka języka polskiego. III LO im. M.Kopernika w Kaliszu. Cele lekcji W trakcie

Gorączka złota (1925) 2017-05-29T22:53:01+00:00

Poznań ’56 (1996)

2017-05-29T19:47:01+00:00

„Antyrocznicowe”, „antykombatanckie”, „antymartyrologiczne”, „antypolityczne” i „antyrozrachunkowe” spojrzenie Filipa Bajona na poznański czerwiec 1956 roku Arkadiusz Walczak Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń Cele lekcji Cel ogólny zajęć: Doskonalenie umiejętności analizy

Poznań ’56 (1996) 2017-05-29T19:47:01+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast