-komedia romantyczna

O północy w Paryżu (2011)

2017-05-29T22:27:57+00:00

Czy zakochanie się w marzeniu może być niebezpieczne? O mądrym wyborze życiowego partnera na podstawie „O północy w Paryżu” Magdalena Rychlak XXIV Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Krakowie

O północy w Paryżu (2011) 2017-05-29T22:27:57+00:00

O północy w Paryżu (2011)

2017-05-29T22:28:07+00:00

Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma, czyli o poszukiwaniu „Złotego wieku” w filmie Woody’ego Allena „O północy w Paryżu”. Modernizm jako sposób na życie Magdalena Rychlak XXIV Liceum Ogólnokształcące im. Jana

O północy w Paryżu (2011) 2017-05-29T22:28:07+00:00

O północy w Paryżu (2011)

2017-05-29T22:28:19+00:00

„To niesamowite miasto. Nie znajdziesz takiego drugiego na całym świecie”. Paryż jako jeden z głównych bohaterów filmu Woody’ego Allena Magdalena Rychlak XXIV Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Krakowie

O północy w Paryżu (2011) 2017-05-29T22:28:19+00:00

Dwoje do poprawki (2012)

2017-05-29T22:57:48+00:00

„Dwoje do poprawki” („Hope springs”) w reż. Davida Frankela, jako przyczynek do dyskusji o związkach małżeńskich Anna Kołodziejczak Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży im. J. Tuwima w Łodzi Cele

Dwoje do poprawki (2012) 2017-05-29T22:57:48+00:00

Gnomeo i Julia (2011)

2017-05-29T23:24:12+00:00

„Czym jest motyw literacki i filmowy?” – na przykładzie adaptacji filmowych „Romea I Julii” Williama Szekspira Ewa Kanownik Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac Młodzieży w Łodzi Cele lekcji Uczeń: poznaje

Gnomeo i Julia (2011) 2017-05-29T23:24:12+00:00

Shrek (2001)

2017-05-11T00:10:47+00:00

Subwersje disnejowskie w filmie animowanym „Shrek” Adrew Adamsona i Vicky Janson Maciej Dowgiel Sub-wersja Pojęcie subwersji w szerokim znaczeniu tego słowa, sprecyzowane zostało przez profesora Grzegorza Dziamskiego, który definiuje je

Shrek (2001) 2017-05-11T00:10:47+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast