-Scenariusze zajęć filmowych

Ułaskawienie (2018)

2019-03-25T12:12:41+00:00

Ułaskawienie (2018) – materiały dla nauczycieli Materiały dystrybutora Zapraszamy do zapoznania się z materiałami edukacyjnymi do filmu Ułaskawienie Jana Jakuba Kolskiego przygotowanymi przez Velvet Spoon – dystrybutora filmu. Pobierz materiały

Ułaskawienie (2018)2019-03-25T12:12:41+00:00

Meandry konwergencji. Supermitologie popularne

2019-03-06T10:52:34+00:00

Meandry konwergencji. Supermitologie popularne Maciej Dowgiel Pracownia Filmoznawcza i Medioznawcza Adresat zajęć: : uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: projekt na zajęcia koła filmowego lub wiedzę o kulturze. Cel ogólny zajęć: Doskonalenie analizy wieloaspektowej

Meandry konwergencji. Supermitologie popularne2019-03-06T10:52:34+00:00

Sekrety morza (2014)

2019-02-19T13:20:11+00:00

Jakie są elementy ścieżki dźwiękowej filmu? — na przykładzie animacji Sekrety morza (2014) w reżyserii Tomma Moore’a. Inspiracja do twórczej zabawy dźwiękiem Agnieszka Czachorowska Nauczycielka wychowawczyni świetlicy, opiekun Tęczowego Klubu Filmowego

Sekrety morza (2014)2019-02-19T13:20:11+00:00

Trzy wcielenia arcy-Polaka

2018-12-12T10:40:56+00:00

Trzy wcielenia arcy-Polaka Agnieszka Nowakowska II Liceum Ogólnokształcące im. Dąbrówki w Gnieźnie Adresat zajęć: uczniowie gimnazjum, uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej/ponadpodstawowej (klasa 1). Rodzaj zajęć: język polski, koło filmowe. Cel ogólny zajęć: Przygotowanie uczniów do

Trzy wcielenia arcy-Polaka2018-12-12T10:40:56+00:00

Serbski epos (1992)

2018-11-06T11:04:26+00:00

Serbski epos (1992) Pawła Pawlikowskiego, czyli kilka uwag o pamięci historycznej Anna Kołodziejczak Adresat zajęć: uczniowie szkoły ponadgimnazjalnej. Rodzaj zajęć: historia, koło historyczne. Cel ogólny zajęć: Doskonalenie umiejętności analizy i interpretacji historycznej. Cele

Serbski epos (1992)2018-11-06T11:04:26+00:00

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego

2018-10-24T10:46:27+00:00

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego Wiktor Figiel Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 we Wrocławiu Adresat zajęć: uczniowie szkół ponadgimnazjalnych. Rodzaj zajęć: etyka, wiedza o kulturze, język polski, koło/warsztaty filmoznawcze. Cel ogólny zajęć: Przygotowanie

Webdokument: na horyzoncie dokumentu filmowego2018-10-24T10:46:27+00:00

Michał (1979)

2018-10-09T11:26:27+00:00

„W centrum moich zainteresowań stoi człowiek wpisany w konkretną rzeczywistość, pozostający w określonych relacjach z ludźmi”[*] — rozmowa o filmie Michał (1979) Grażyny Kędzielawskiej Dorota Gołębiowska Centralny Gabinet Edukacji Filmowej, Pałac

Michał (1979)2018-10-09T11:26:27+00:00
Załaduj więcej
Wielkość czcionki
Kontrast